درد و دل با یار.......
نوشته شده توسط : سعید
سلام ....ی عزیزم

.....ی نازم دلم برات تنگه تنگه . عزیز مهربانم این روزها دوباره دلم

بهانه ات را می گیره ولی تو حرفهای دل بی تابم را باور نداری.

این ترم هم که هیج واحدی را با هم نیستیم آخه من چه کار کنم؟ چگونه من نبینمت نمی دونم شاید قسمت این بوده.  

.....ی خوبم حالا که برات اهمیتی دیگه ندارم میام دردهام را اینجا برات

مینویسم شاید کمی دلم تسکین پیدا کنه. ولی هر بار غصه هایش چند

برابر میشه . و طاقت من کمتر و کمتر.ناراحتگریه

.....ی خوبم حالا که دیگه نمی خوای  با من باشی چرا ازم نفرت پیدا کردی؟

مگه من چی گفتم؟ به جز این که گفتم دوستت دارم و دلم واست تنگ میشه

و دلیل اینکه منا دوست نداری را پرسیدم ولی جوابی ندادی کاش حداقل می گفتی چرا

همیشه می ترسیدم ازم ناراحت باشی و تنهام بذاری بری.

راست میگن آدم ترسو روزی هزار بار می میره و من ترسو بودم و تو

  دوست نداشتی من ازت سوال کنم ازم رنجیدی.

دلم برات تنگه تورو خدا منو باور کن دیگه نذار تو آتیشت بیشتر بسوزمگریهگریه

 

 

 

 

دلم از دوری ات تنگ است ......گریه

                ببین با غم هماهنگ است ......ناراحت

چرا دیگر نمی گیری سراغمدل شکسته

                مگر قلب تو از سنگ است ......افسوس

 

***********************

محمد بی تو احوالی نداردگریه

                            برای پر زدن بالی نداردافسوس

چرا از من گریزانی عزیزم؟سوال

                            بگو ...... ؛ که اشکالی نداردنگران

 

***********************

تمام سینه ام را غم گرفتهنگران

                           دوباره غصه ای حالم گرفتهگریه

بیا ...... ببین از دوری توناراحت

                           زمین و آسمان ماتم گرفتهگریه

 

*********************

 

بیا ...... که من را طاقتی نیستنگران

                بغیر از تو مرا هیچ حاجتی نیستاز خود راضی

بیا تا من رخت زودی ببینمقلب

                که وقت مردنم شد فرصتی نیست





:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: